10 listopada 2014

ODŻYWKA BALEA OIL REPAIR

Cześć ! W końcu czas na jakąś recenzję.  Kilka produktów zdenkowałam, więc mogę o nich napisać kilka słów. Na pewno wiecie o promocji w Rossmannie 1+1, ja kupiłam dwa podkłady Rimmela Stay Matte i Wake Me Up ;) Pierwszym produktem jaki udało mi się zdenkować odżywkę Balea Professional. Kupiłam ją przez mnóstwo pozytywnych opinii w blogsferze. Poza tym, mając do niej nieograniczony dostęp, postanowiłam spróbować. Jakie są moje wrażenia ?


Odżywkę możemy kupić w drogeriach DM lub zamawiając przez Internet. Konsystencja jest dosyć rzadka, co mnie trochę rozczarowało. Jest niewydajna. Zapach ma przyjemny, a kolor biały. Używałam jej głównie po myciu i zostawiałam na kilka minut. Włosy już przy spłukiwaniu wydawały się być miękkie. Muszę przyznać, że odżywka również ułatwiła trochę rozczesywanie. Na pewno dobrze radzi sobie z puchem. Włosy po jej użyciu są dociążone i miękkie. Niestety z myślę, że jest gorsza od Nivea Long Repair czy żóltego Gliss Kura. Fajna, ale miałam już lepsze. Po jej użyciu po prostu czegoś mi brakowało i nie wiem czy do niej wrócę.


Od producenta :

Profesjonalna odżywka do suchych i zniszczonych włosów, zawierająca pielęgnujący olejek arganowy. Nawilżający kompleks z białka pszenicy, pantenol oraz gliceryna stymulują i pobudzają cebulkę włosa oraz wzmacniają całą jego strukturę.

Skład :
AQUA · GLYCERIN · CETEARYL ALCOHOL · ISOPROPYL PALMITATE · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL · PARFUM · PANTHENOL · ISOPROPYL ALCOHOL · SODIUM BENZOATE · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · POTASSIUM SORBATE · CITRIC ACID


Moja ocena  mocne 3.5/5
PLUSY : 
- cena
- działanie
- skład
- zapach

MINUSY :
- oczekiwałam więcej
- wydajność
- dostępność
- konsystencja  
Miałyście już okazję przetestować jakąś odzywkę z tej serii ?
Jak Wasze wrażenia ?

18 komentarzy:

  1. Ja mam w zapasach szampon i odżywkę do włosów długich Balea. Wspomnianą przez Ciebie odżywkę Nivea Long Repair bardzo lubię, więc jestem ciekawa jak się sprawdzą u mnie te kosmetyki niemieckie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do długich jest ta różowa ? akurat ich nie miałam, mam jeszcze tą złotą i zauważyłam, że jest bardziej gęsta, zapowiada się dobrze :)

      Usuń
  2. Na moich włosach kosmetyki tej firmy kompletnie się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze nie są, takie zwyczajne moim zdaniem :)

      Usuń
  3. mam bardzo podobny kosmetyk z isany. Balea mnie jakoś nie kusi.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi isana raczej nie pasuję, raz po nią sięgnęłam i coś nie mogę zdenkować ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego produktu Balea, ale mają tak pozytywne opinie, że też powinnam wreszcie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jej, mam ciężki dostęp do kosmetyków Balea;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ochotę na tą odżywkę, jednak przez internet nie lubię nic kupować:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam i swego czasu byla jednym z moich ulubiencow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poluję na nią od jakiegoś czasu. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie coś puszyła przez glicerynę paskuda, musiałam dowalać oleju, wtedy za to obciążała ;)
    Ale pachnie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działała bez większych zastrzeżeń, ale miałam lepsze ;)

      Usuń
  10. a ja mam kuracje z tej serii taka malutka butelweczke, z maslem szea w skladzie i jak narazie kompletnie nic jej nie przebilo moj absolutny hit wszechczasow:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że kuracja ma lepszy skład i dlatego taka różnica :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze ani jednego z tych produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytalam wiele o tej odzywce i chyba warto ja przetestowac :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.