11 czerwca 2015

VITA LIBERATA BALSAM STOPNIOWO BRĄZUJĄCY WARM - EFEKTY

Cześć kochani ! Dziś obiecana recenzja balsamu brązującego firmy Liberata, o której na pewno już slyszałyście. Jest to obecnie hit i chyba większość kobiet chce go posiadać. To świetne rozwiązanie, gdy mamy jakieś większe wyjście, a słońca jest tak mało, że nie jesteśmy w stanie się opalić. Dzięki produktom Vita Liberata nasze ciało wygląda jak "muśnięte" słońcem. Balsam Warm jest idealny dla osób o jasnej karnacji, ale też dla osób które są bardziej opalone - wtedy podkreśla opaleniznę i nadaje jej piękny kolor. Vita Liberata to irlandzka marka specjalizująca się w luksusowych produktach samoopalających, dających naturalny efekt bez smug i zacieków. Możecie zajrzeć na ich stronę - TUTAJ lub na FANPAGE.




Kosmetyki Vita Liberata pozbawione są zapachu, parabenów , alkoholu i są szybkie oraz łatwe w użyciu. 80 % składników jest pochodzenia organicznego! Idealnie zanikające bez smug i zacieków, z technologią Moisture Lock - 72 godzinne nawilżania oraz bezzapachowe, co w produktach samoopalających jest ogromnym atutem.



Balsam dostępny jest stacjonarnie w SEPHORA - KLIK. Możemy go kupić również przez internet. Wygrałam go w rozdaniu i przyszedł do mnie bardzo szybko, jednak z aplikację trochę zwlekałam. Zastanawiałam się czy rzeczywiście nie będzie żadnych smug, zacieków, ciemniejszych lub jaśniejszych śladów jak w przypadku samoopalaczy. Postanowiłam go przetestować, gdy nie będę musiała nigdzie wychodzić. Najłatwiejsza jest aplikacja na nogi, więc to na nich zrobiłam eksperyment. Balsam stosujemy rano, wieczorem, rano - 3 aplikacje za pomocą rękawicy Vita Liberata. Rękawica była już przeze mnie prana i nic się z nią nie stało, więc będzie się nadawała do kolejnego użytku. Balsam ma dosyć gęsta konsystencję i jest koloru białego. Podczas aplikacji nie czujemy żadnego nieprzyjemnego zapachu, choć balsam ma jakiś zapach - nie potrafię go określić. Ja nogi miałam już trochę opalone, więc po 3 aplikacjach nabrały naprawdę ładnego koloru, który nie wydawał się sztuczny. Już po dwóch aplikacjach widziałam efekty, a po trzeciej byłam zachwycona ! Nie było mowy o żadnych smugach czy zaciekach, jednak należy pamiętać, by kostki, kolana, łokcie przetrzeć np. mokrym wacikiem kosmetycznym.

Pierwsze zdjęcie było wykonane w domu, w świetle dziennym. Drugie było zrobione w świetle słonecznym, bo niestety ciężko było uchwycić efekt.


Opalenizna schodzi mniej więcej po tygodniu jeśli nie powtórzymy aplikacji. Bardzo ważne jest to, że balsam nie brudzi pościeli, ubrań bielizny. Dla mnie jest to ogromna zaleta.

Balsam z pewnością kupię i chętnie wypróbuję pozostałe produkty tej firmy. Jestem naprawdę bardzo zadowolona z efektów :) Miałyście okazję używać produktów Vita Liberata ? Jakie są Wasze opinie ?

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny balsamik i widać efekty. :-) Poza tym jakie zgrabne nóżki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tej firmy,ale zachęciłaś mnie do kupna. Chciałam jakiś bezpieczny samoopalacz, a ten wydaje się godny uwagi :)
    Zapraszam http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam kilka produktów Vita Liberata i używam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szukałam ostatnio kosmetyku tego typu,widzę,że ten daje naprawdę fajne efekty ale jak ma się tak zgrabne nogi to i bez niczego wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nóg to ci zazdroszczę; ) za pomarańczowy jak do mojej karnacji; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba też kwestia oświetlenia, w sloncu wyszedl pomarancz, ale jest brąz :)

      Usuń
  7. Świetne nogi ! Ładnie to wygląda ale mam przykre doświadczenia z samoopalaczami :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne nogi, nawet bez opalenizny :D Kiedyś czasem używałyśmy brązujących produktów ale chyba były dla nas zbyt pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to świetny efekt osiągnęłaś! Teraz masz opaleniznę doskonałą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o nim,ale efekt jest super. Podoba mi się , że wygląda naturalnie

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytalam juz o nim wiele dobrego i faktycznie mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.