24 lipca 2017

ATOPIS NOVACLEAR, CZYLI COŚ DLA OSÓB ZE SKÓRĄ SUCHĄ, WRAŻLIWĄ I ATOPOWĄ

Witajcie ponownie ! Dopiero co wróciłam z wakacji, ale postanowiłam podzielić się z Wami opinią na temat kosmetyków Atopis Novaclear dla osób ze skórą wrażliwą, atopową i suchą. Powiem Wam szczerze, że nie słyszałam o tej marce i pierwszy raz się z nią zetknęłam. Wszystko za sprawą BLOGrecommend, bo to właśnie tam zakwalifikowałam się to testowania. Od jakiegoś czasu zaczęłam zwracać uwagę na to, jakich kosmetyków używam. Jeśli chodzi o dermokosmetyki, to zainteresowałam się nimi po kursie na dermokonsultantkę. Wcześniej oczywiście ich używałam, ale mniej świadomie. W okresie dojrzewania miałam spore problemy z trądzikiem, dlatego musiałam bardziej dbać o cerę. Używałam przede wszystkim maści i żelu do mycia twarzy. Mam ciarki, gdy słyszę, że ktoś do mycia twarzy używa szamponu do włosów lub płynu do higieny intymnej.Oczywiście problematyczne mogą się okazać nogi, plecy itd., ale chyba najbardziej wstydzimy się, gdy jest coś nie tak z naszą twarzą Na co zwracacie uwagę w pierwszej kolejności, gdy widzicie kogoś po raz pierwszy ? Ja na twarz, dlatego starajmy się o nią dbać i kupować to, co jest naprawdę dobre. Jeśli jesteście ciekawi jak kosmetyki Atopis sprawdziły się u mnie, czytajcie dalej.

Obydwa produkty, czyli płyn do mycia i krem znajdziecie w niektórych aptekach. Jeśli będziecie chcieli poznać resztę produktów to zapraszam na stronę ATOPIS. Macie tam również możliwość sprawdzenia gdzie są dostępne produkty Atopis. Zacznę od omawiania płynu, żelu do mycia twarzy i ciała. Zamknięty jest w dość wygodnym opakowaniu, ale jeśli się zdecydujecie na wersję 500 ml to otrzymacie go w opakowaniu z pompką. Płyn jest gęsty, co wpływa korzystnie na jego wydajność. Zapach określiłabym jako raczej bezwonny, a barwę jako przezroczystą, wpadającą w kolor żółty. Niestety nie widzimy dokładnie jaka ilość produktu nam została, jednak nie zaliczałabym tego jako dużą wadę. Po użyciu żelu skóra jest dobrze oczyszczona, ale nie zauważyłam zwiększonego wydzielania sebum. Nie pojawiły się także podrażnienia, zaczerwienia czy szczypanie.Mimo niepokojącego składu, jestem zadowolona z działania żelu.

  Płyn delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery. Unikalna formuła preparatu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pantenol przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Witamina E chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Płyn przywraca skórze komfort i ukojenie. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. 


Jeśli chodzi o krem to jego konsystencja jest bardzo gęsta, a kolor biały. Starczy Wam na pewno na długo. Zapach tutaj jest już bardziej wyczuwalny, ale nie powiedziałabym, że uciążliwy. Po nałożeniu na skórę dobrze się rozsmarowuje oraz wchłania. Byłam tym zdziwiona, bo spodziewałam się tego, że właściwie cały krem zostanie na skórze. Produkt zostawia lekko tłustawy film, ale nie przeszkadzał mi on. Zauważyłam, że skóra jest bardziej miękka i nawilżona. 

Od producenta : Krem intensywnie natłuszcza suchą i wrażliwą skórę twarzy i ciała. Polecany do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry suchej, wrażliwej, bardzo suchej i atopowej z tendencją do nawrotów przesuszania się i występowania szorstkości. Wazelina działa silnie okluzyjnie, zapobiegając odparowywaniu wody z naskórka. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka przywracając prawidłowe funkcjonowanie skóry (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd, wykazuje działanie przeciwzapalne. Unikalna formuła kremu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę, optymalne nawilżenie i miękkość.

Mimo średnich składów produktów jestem pozytywnie zaskoczona ich działaniem. Pierwszy raz mam styczność z tą marką. Miałyście już okazję przetestować te produkty ? Jak Wasze wrażenia ? Może przeczytałyście recenzje i same chciałybyście sprawdzić te produkty u siebie ? Jestem bardzo ciekawe, więc czekam na komentarze.
zBLOGowani.pl

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.